APILO: repte per recollir piles a l’escola

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat. Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.
La missió APILO XII té l’objectiu de recollir la màxima quantitat de piles procedents de les famílies de l’alumnat durant el concurs. L’escola que reculli major pes i quantitat de piles per alumne, serà premiada.
El curs passat vam participar d’aquesta proposta que va ser tot un èxit i voldríem tornar a col·laborar aquest curs, englobada dins del Projecte d’Escola Verda.
Ens han fet arribar uns minicontenidors per a l’alumnat de Primària per tal que en feu la recollida de piles a casa i aneu portant-les al contenidor APILO de l’escola, ubicat al vestíbul.
Si voleu descobrir la Missió APILO XII i treballar-ho des de casa, aquest és l’enllaç: http://www.apilo.cat/