AMPA – Extraescolars 18-19

Benvolgudes famíleis,

Us enviem la planificació de les activitats extraescolars pel proper curs 2018-2019.

Us animem a que feu una ullada al llibret d’activitats perquè HI HA MOLTES NOVETATS!!!:

– S’ha ofertat noves activitats, com Art Attack, Petits científics, Canta i Balla…

– Si fas la reserva aquest mes de juny, no hauràs de pagar la matrícula!

Com a novetat també, s’ha convocat una REUNIÓ D’EXTRAESCOLARS, el proper dijous 14 de juny a les 18.30h, per tal de conèixer les activitats que es realitzaran, saber-ne el funcionament, decidir-se per aquelles propostes més adients pel vostre fill/a i, també, resoldre qualsevol dubte.

Animeu-vos a promoure el lleure i les activitats que s’organitzen des de l’AMPA de la vostra escola!!!!

LLIBRET ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 18-19

Fitxa d’inscripció extraescolars_18-19_Pompeu Fabra