Activitat col·laborativa d’inici de curs

Ja hem iniciat un nou curs a l’escola!

El passat dijous 12 de setembre donàvem el tret de sortida a un nou curs ple de novetats i de nous aprenentatges. Com és tradicional, vam començar, el primer dia, amb una activitat col·laborativa, on cadascun dels alumnes de l’escola van poder participar.

En aquesta ocasió vam decorar la paret principal de la pista poliesportiva del centre. Cada alumne/a ha pintat un petit tros i tots plegats hem aconseguit un lluït producte final.

Cal destacar l’agraïment al grup de mares i pares que, dies abans a l’inici de curs, se’n van encarregar de pintar-nos tota la paret de color blanc per poder pintar nosaltres a sobre. Gràcies famílies col·laboradores!!!

També s’ha de destacar l’ajuda econòmica de l’Ajuntament de Vilanova del Camí, i de la Regidoria d’Educació, que ens va donar un cop de mà amb la despesa de la pintura.

Gràcies a tots i totes i bon inici de curs 2019-2020!!!

seg_soft