Acte de celebració de comiat a l’alumnat de 6è

Dimarts 18 de juny vam dur a terme l’acte de comiat a l’alumnat de 6è.

Per primer any, vam celebrar l’acte a Can Papasseit, un nou emplaçamanent que ha permès valorar l’activitat molt positivament, tant per les famílies com per l’equip docent. Cal agrair la col·laboració de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Vilanova del Camí per la cessió de l’espai i l’equipament tècnic per fer-ho possible.

Vam iniciar la trobada amb la benvinguda del Director de l’escola. Una rebuda que donava les gràcies a les famílies de 6è que ens acompanyaven conjuntament amb l’alumnat de tota la Primària.

A continuació, es van llegir els desitjos de les aules de Primària que, representant de cada grup-classe van transmetre a l’alumnat de 6è. Tot i que els alumnes d’Educació Infantil no estaven a l’acte, també van voler participar amb la gravació d’una cançó que vam projectar a l’escenari. Les famílies també van tenir el seu moment de desitjos amb un vídeo on apareixien tots els familiars i que van emocionar a tot l’alumnat.

Posteriorment, van posar en escena una coreografia i una cançó que van cantar i van emocionar-nos a tots els assistents.

Paraules de les tutores i l’entrega de les orles i els birrets donaven el punt i final de l’acte.

Tancavem l’espectacle amb fotos conjuntes i el contacte de les famílies amb els seus fills i filles.

Un acte emotiu i que segur que no oblidaran…

ÀLBUM DE FOTOS DE L’ACTE (CLICA AQUÍ)