1a Assemblea de delegats/des de l’escola

Avui dimarts 6 de novembre hem celebrat la 1a Assemblea de delegats i delegades del curs  2018-2019.

Un cop escollits democràticament a les aules, els delegats/des, com a representants, han participat a l’Assemblea celebrada aquesta tarda.

Ens hem presentat, hem conegut les funcions i la importància de ser el delegat/da de la classe i hem treballat una mica a partir de la feina iniciada a les aules.

Amb l’objectiu de crear un mural pel vestíbul de l’escola relacionat amb l’eix transversal del centre per aquest curs: Des del RESPECTE, tot és possible!, hem creat un acròstic amb la paraula respecte, escollint les paraules que més ens han agradat de totes aquelles que portaven proposades dels seus grups-classes. Posteriorment hem escrit les lletres a les seves caselles i properament el penjarem al vestíbul de l’escola.

Una proposta que s’engloba dins del projecte d’Escola demòcrativa!