1a Assemblea de pares/mares delegats/des

El darrer dijous 22 d’octubre vam celebrar la 1a Assemblea de pares/mares delegats/des de l’escola i del curs 2015-2016.

Aquesta és una iniciativa per millorar el treball en xarxa entre escola-família i així apropar a les famílies a la vida del centre i a la col·laboració en l’educació dels seus fills/es.

Va ser una primera trobada molt ben valorada, molt propera i amb moltes ganes i il·lusions per part de tots/es els assistents. Tant els pares/mares delegats/des, com l’AMPA i l’Equip Directiu, vam mostrar l’empenta per tirar endavant el projecte i fer mans i mànigues per aconseguir els objectius de l’Assemblea.

Temes com el projecte hort i el projecte pati, van ser centrals en la conversa de l’Assemblea. Des del centre es vol engegar un canvi de format de l’hort i una nova mirada del pati de l’escola i la col·laboració de les famílies és imprescindible. A més, vam parlar d’altres temes, vam fer noves propostes i vam solucionar alguns dubtes; però sempre amb el desig de crear un bon ambient de treball escola-família, tot potenciant els aspectes positius del centre. Ens estimem el Pompeu i hem de seguir treballant per l’escola dels nostres alumnes i fills/es!!!

Screenshot_2015-10-23-21-10-46