AFA

Les gestions de l’AFA es realitzaran per AMPASOFT (clica aquí). NO és una app, és una web d’internet.

RECORDEU que L’AFA es finança amb les quotes de les famílies, sense aquesta quota no es podran portar a terme les activitats que es fan al llarg del curs

Totes les famílies NO SÒCIES, no tindran els beneficis AFA, (descompte en colònies, llibres, agenda escolar,,,) tampoc podran participar en les festes organitzades per l’AFA ni beneficiar-s’hi dels seus obsequis(festes, esmorzars… Totes les extraescolars, acollida i casals tindran un cost més elevat.

És per això que totes les famílies han d’estar d’alta “Alta famílies” a Ampasoft.

QUOTES AFA PER FAMÍLIA (1 cop per curs)

• 1 Alumne 25,00€
  • 2 Alumnes 30,00€
  • 3 Alumnes 35,00€

La quota AFA es cobrara per rebut bancari el 30 de de Juliol.

Les famílies amb tutors separats, ens ho podeu notificar i així ho marcarem.

Per dubtes podeu contactar a afa@escolapf.cat i per WhatsApp al telèfon 623 18 05 18, i respondrem tan aviat ens sigui possible.