Xarxa centres públics Sarrià -Sant Gervasi

El Projecte educatiu de la Xarxa de centres públics( 0-18) és el resultat del treball de coordinació que es porta a terme en el Seminari de direccions de centres públics de Sarrià –Sant Gervasi.

La xarxa de centres públics (0-18) de Sarrià-Sant Gervasi està formada per 6 escoles bressol municipals, 6 escoles d’educació infantil i primària, 2 instituts d’educació  secundària, 1 institut-escola, 1 escola oficial d’idiomes i 1 centre d’educació especial.

El projecte està centrat  en desenvolupar  una educació integral i de qualitat que faciliti que els infants i joves esdevinguin persones competents i ciutadans responsables per a la societat del segle XXI.

Les accions van dirigides a:

-Consolidar una línia pedagògica comuna dels centres, garantint la continuïtat entre les etapes educatives.

-Avançar des del  treball en xarxa en la recerca i la innovació educativa.

-Integrar la institució escolar com un element nuclear de la dinàmica  del districte.

-Intensificar el compromís amb les famílies i el barri

-Acordar, anualment, un tema de treball comú entre tots els centres de la xarxa

Aquest projecte compta amb la implicació i el suport del servei educatiu, la inspecció educativa i el districte.

Juny – 2018