Nosaltres també lluitem per l’Emergència Climàtica

Les i els alumnes juntament amb les mestres de l’Escola, ens hem adherit a la Jornada mundial de Mobilització i de Lluita contra la Emergència Climàtica que viu el nostres planeta, d’aquest passat 27 de setembre.

És per això que, cada classe des de P3 fins a 6è, hem penjat tres plantes cadascú a la xarxa del pati. I tot amb material reciclat! Ens ha quedat preciós i tenim la sensació d’estar envoltats amb la natura. Cuidem-la perquè ens necessita! Ella ens dóna oxígen perquè poguem viure…per què no li retornem aquest regal?