Compartim les matemàtiques. Activitat a l’escola bressol Putxet

Tots els centres educatius públics de Sarrià-Sant Gervasi participen d’un un projecte educatiu comú. Xarxes públiques. El professorat participa d’una formació contínua dins del Pla de Formació de Zona  per a intercanviar experiències i aprofundir en el projecte comú. La xarxa de centres públics (0-18) de Sarrià-Sant Gervasi està formada per 6 escoles bressol municipals, 6 escoles d’educació infantil i primària, 2 instituts d’educació  secundària, 1 institut-escola, 1 escola oficial d’idiomes i 1 centre d’educació especial. Aquest curs el fil conductor han estat les matemàtiques. Els i les  alumnes de segon han preparat una activitat matemàtica i l’han dinamitzat als infants de la Llar el Putxet. Tot jugant han practicat la probabilitat i les sèries.