PREINSCRIPCIÓ AL CURS ESCOLAR 2021-2022: Informació sobre l’Escola i el procès

Enguany, no és possible fer una jornada de portes obertes convencional, tal com ens agradaria,  on de manera presencial les famílies puguin visitar l’escola i escoltar informacions i potser aclarir qualsevol dubte. Per aquesta raó hem començat a planificar una alternativa. La nostra intenció és la de crear una un espai virtual (com es fa en les visites als museus) on pugui veure tots i cadascun dels espais que vostè tingui interès. I en segon lloc establirem dues sessions obertes de presentació, debat i consultes a través de videoconferències amb l’Equip Directiu i professorat, i tothom que tingui interès demanar i consultar qualsevol aspecte, oportunament.

A la pàgina https://agora.xtec.cat/ceipplanasicasals/preinscripcio-3/ trobareu tota la informació sobre l’escola i sobre la Preinscripció. Anirem actualitzant la informació a mesura que vagi acostant-se el procés de preinscripció.

Carnestoltes 2021 Video-resum

Hola, famílies!
Sabem que aquest curs està sent complicat a causa del “bitxo” i moltes activitats no les heu pogut gaudir com cada any.
És per això que hem fet un recull de fotos i vídeos perquè pugueu veure els vostres fills/es a l’escola gaudint del Carnaval.
Esperem que pel proper Carnaval puguem sortir a fer la rua i entre tots i totes… Llegeix més»

Activitats i propostes educatives durant el temps #JoEmQuedoACasa

AVÍS

A fi i efecte de no col·lapsar la portada d’aquesta pàgina web, a partir d’ara tots els pots relacionats amb els continguts, recursos i activitats proposades per al període que duri el tancament del centre les trobareu a l’espai de cada nivell, que trobareu des del menú que hi ha a la part superior, dreta, de la portada.

Ací podeu veure com accedir-hi.

Projecte de Convivència: Resultat de la Diagnosi de centre i conclusions.

El passat 27 de febrer el Consell Escolar es va reunir per a valorar el resultat de l’enquesta de diagnosi sobre la convivència a l’escola, que ja havia elaborat la Comissió del mateix Consell. Un cop presentat els resultats de les dues enquestes enviades a pares i mares, i professorat, no s’ha observat cap element destacable. Així les conclusions prioritzen els valors que són considerats essencials i que centraran el Projecte de Convivència.

A la presentació següent podeu trobar les dades del treball realitzat.

El Projecte de Convivència del Centre

L’hort dels/les alumnes/as de 2n.

Bon dia!
Som els/les alumnes/as de segon que aquest curs hem treballat les plantes durant el primer trimestre. Per experimentar i fer-ho més vivencial varem creat un hort amb diferents hortalisses, plantes aromàtiques, culinàries, medicinals i volem plantar arbres fruiters (alvocat).
Us hem posat unes fotos perquè… Llegeix més»

CONFERÈNCIA CANVI CLIMÀTIC

Els alumnes de 5è hem assistit a una conferència sobre el canvi climàtic, a càrrec del meteoròleg Tomàs Molina, “l’home del temps“. Aquesta conferència ha tingut lloc al Teatre Principal de Badalona. Ha estat molt interessant i hem après i hem pres consciència de la importància de cuidar “casa nostra”, el planeta Terra. Ens ha animat a estudiar i treballar de valent per millorar i conscienciar els adults per que comencin i continuïn a posar cura.

Així hi guanyem TOTS!!