Benvinguts a la nostra escola!

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolescència de Badalona
Escola participant en el Consell dels Infants de Badalona
Escola que participa en el Pla de Consum de Fruites i Verdures del Departament d’Agricultura, ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya
Escola que desenvolupa un Projecte d’Innovació relacionat amb la introducció de continguts curriculars en una llengua estrangera ( Generació Plurilingüe)
Escola membre de la Zona Educativa Badalona Nord

Publicació de la relació de sol·licituds presentades durant la preinscripció

Avui hem publicat la relació de sol·licituds presentades durant el període de la Preinscripció. Aquest llistat recull la puntuació de cada sol·licitud, d ‘acord amb els criteris al·legats.  Si s’observés cap errada, des del dia 20 al 26 d’abril, es poden presentar reclamacions o correcció d’errades a la mateixa pàgina web on es va fer la preinscripció.

Ens en fem ressò: Acte d’Homenatge de Ciutat als i les professionals essencials

Ens en fem ressò de l’acte d’Homenatge de Ciutat als i les professionals essencials, que ahir al vespre, l’Ajuntament va celebrar al teatre Zorrilla.

Ens en fem ressò d’aquest gest de reconeixement a la tasca feta per diferents col·lectius professionals essencials, entre els quals s’inclou el personal docent i el personal laboral dels centres educatius, que des de l’inici de la pandèmia han estat  a disposició de les necessitats de la ciutadania.

Agraïm aquest gest públic de reconeixement i valorem l’esforç fet per tots els agents implicats.

Moltes mercès.

Constituïm la Zona Educativa de Badalona Nord

Amb la voluntat de donar visibilitat a les actuacions coordinades que fem en els centres educatius públics, tant escoles com institut,  dels barris de Bufalà i la Morera, hem constituït la Zona Educativa del Badalona Nord. En aquest espai virtual es podran seguir aquelles actuacions  individuals de cada centre, o aquelles altres de conjuntes.

La Zona Educativa de Badalona Nord va començar a definir-se el curs 2019-2020, amb la voluntat de coordinar les accions que s’emmarquen en la transició dels i de les alumnes  que acaben els seus estudis a l’etapa de l’Educació Primària i han de començar l’Educació Secundària. Però, un cop vist el potencial d’aquest espai de coordinació fem un pas més en la direcció de fer visible l’oferta educativa pública d’aquests dos barris i les accions  que es duen a terme de manera conjunta, malgrat les particularitat i diferències de cada centre.

Carnestoltes 2021 Video-resum

Hola, famílies!
Sabem que aquest curs està sent complicat a causa del “bitxo” i moltes activitats no les heu pogut gaudir com cada any.
És per això que hem fet un recull de fotos i vídeos perquè pugueu veure els vostres fills/es a l’escola gaudint del Carnaval.
Esperem que pel proper Carnaval puguem sortir a fer la rua i entre tots i totes… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ AL CURS ESCOLAR 2021-2022: Informació sobre l’Escola i el procès

Enguany, no és possible fer una jornada de portes obertes convencional, tal com ens agradaria,  on de manera presencial les famílies puguin visitar l’escola i escoltar informacions i potser aclarir qualsevol dubte. Per aquesta raó hem començat a planificar una alternativa. La nostra intenció és la de crear una un espai virtual (com es fa en les visites als museus) on pugui veure tots i cadascun dels espais que vostè tingui interès. I en segon lloc establirem dues sessions obertes de presentació, debat i consultes a través de videoconferències amb l’Equip Directiu i professorat, i tothom que tingui interès demanar i consultar qualsevol aspecte, oportunament.

A la pàgina https://agora.xtec.cat/ceipplanasicasals/preinscripcio-3/ trobareu tota la informació sobre l’escola i sobre la Preinscripció. Anirem actualitzant la informació a mesura que vagi acostant-se el procés de preinscripció.

Activitats i propostes educatives durant el temps #JoEmQuedoACasa

AVÍS

A fi i efecte de no col·lapsar la portada d’aquesta pàgina web, a partir d’ara tots els pots relacionats amb els continguts, recursos i activitats proposades per al període que duri el tancament del centre les trobareu a l’espai de cada nivell, que trobareu des del menú que hi ha a la part superior, dreta, de la portada.

Ací podeu veure com accedir-hi.