Benvinguts a la nostra escola!

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolèscència de Badalona
Escola participant en el Consell dels Infants de Badalona
Escola participant en la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona
Escola Participant en el Pla de Desenvolupament Comunitari
Escola que participa en el Pla de Consum de Fruites i Verdures del Departament d’Agricultura, ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya
Escola que desenvolupa un Projecte d’Innovació relacionat amb la introducció de continguts curriculars en una llengua estrangera ( Generació Plurilingüe)

AVÍS IMPORTANT

Davant de  les diferents propostes i accions de protesta anunciades per als propers dies,  les quals poden afectar o alterar el normal  funcionament dels transports públics o talls de les  vies públiques, us INFORMEM QUE EL CENTRE ROMANDRÀ OBERT en el seu horari habitual.
Així i tot, no podem garantir el funcionament ordinari del centre, que en dependrà del professorat disponible, alumnes assistents…

Us mantindrem informats a través d’aquesta pàgina i del servei de missatgeria electrònica del centre  La Direcció del Centre

Participem a les 48 hores Open House Badalona

Aquest projecte planteja als i les alumnes, l’estudi arquitectònic de l’escola, la seva vesant històrica i tindran l’oportunitat d’obtenir la informació de primera mà amb entrevistes a l’arquitecta que va dissenyar l’escola, o a membres de l’Equip Directiu d’aquells temps.

Aquest projecte finalitzarà amb una jornada de portes obertes on alumnes i voluntaris mostren l’escola des del seu vessant més arquitectònic i històric. Així esteu tots i totes convidades el pròxim diumenge, dia 27 d’octubre, des de les 11.00 h a les 14:00h

Reunions de Pares i Mares; Presentació oficial del Curs 2019-2020

Les diferents reunions de pares i mares, d’inici de Curs tindran lloc el pròxim  dimarts dia 10 de setembre, a diferents hores a la tarda.

Enguany, procurem que tots i totes rebeu la mateixa informació el mateix dia.  Tant és així que les reunions de pares i mares, de presentació  Oficial del Curs Escolar 2019-2020 del dia 10 de setembre tindran dues parts.

1. Una primera,  de més general on es parlaran de les novetats del curs escolar, a càrrec de l’Equip Directiu. i que es farà al Gimnàs.
  2. Una segona de més adreçada al nivell escolar, a càrrec dels i  de les mestres de cada nivell i que es farà a les classes.

L’horari  en què es faran aquestes reunions és el següent:

• 16.30 h    P4 i P5.
  • 17.00 h    Cicle Inicial (1r i 2n)
  • 17.45 h    Cicle Mitjà (3r i 4t)
  • 18.30 h    Cicle Superior (5è i 6è)

La reunió de P.3 es farà més endavant.

Certificació dels acords de Consell Escolar del dia 5 de setembre de 2019

En la Sessió Ordinària del Consell Escolar del dia 5 de setembre de 2019,

• Es va tractar de la composició del nou Consell Escolar, a causa del canvi de professorat,
  • Es van redistribuir els i les membres del Consell en diferent comissions internes
  • Es va presentar el nou Curs Escolar 2019-2020
  • Es van aprovar les següents modificacions i afegits a les Normes d’Organització i Funcionament de Centre.
    • Modificació de la sortida dels i de les alumnes a partir de 3r, per tal que inclogui l’autorització per part de pare, mare o tutor o tutora legal.
    • Modificació del terme Procediment Normalitzat Específic (PNE) per Procediment Específic de Funcionament de Centre (PEFC).
    • Addenda del Procediment Específic de Funcionament de Centre sobre la recollida de menors abans de la finalització de l’horari escolar.
    • Inclusió de l’apartat relacionat amb les condicions d’ús de l’adreça i del domini planasicasals.cat
    • Inclusió de les condicions d’ús de la Plataforma “G-Suite For Education/ Google Classroom.”
    • Addenda d’ús funcional polivalent d’espais del centre.

A la secció de documents de centre podeu consultar la versió actualitzada.

Darrer Consell Escolar del Curs 2018-2019

Ahir es va celebrar el darrer Consell Escolar del Curs 2018-2019. En l’ordre del dia hi havia la presentació de la Memòria anual de Centre i el tancament de curs.

En aquesta sessió ordinària es va presentar l’actualització de l’estat de comptes del centre i la valoració del Curs. En aquest sentit es va aprovar l’elaboració de tres procediments  per a ser inclosos en les Normes d’Organització i Funcionament, que d’una banda regulessin les autoritzacions per a deixar marxar els i alumnes  a l’hora de la sortida del centre. Un altre procediment aniria relacionat amb les visites que les famílies usuàries del Servei escolar de menjador podeu fer per tal de valorar la qualitat del servei, si s’escaigués. Finalment hi hauria un darrer procediment per enregistrar quan i per a quin motiu els i les alumnes han de sortir del centre dins l’horari lectiu.

Així doncs, amb aquests encàrrecs, vam tancar el curs 2018-2019.

Desitjant un bon estiu, des de l’Equip comencem a treballar en la preparació del curs 2019-2020 i en les tasques administratives derivades del tancament de curs.

La TIAB té un Mapa

La taula de la Infància i l’Adolescència, de Badalona de la que en formem part, ha elaborat un “mapa” d’intencions i voluntats que ens condueix a un enorme tresor. Tots els camins que assenyala el mapa demanen atendre i cuidar els infants en totes les seves dimensions. Si no ens perdem i seguim aquesta ruta, cadascú des del seu origen i situació de partida, obtindrem un enorme tresor en el benestar i la satisfacció d’haver garantit els drets dels infants a càrrec nostre.

Projecte “Diccionari Escolar de Cultura Cristiana Il·lustrat”

A la classe de Religió, l’alumnat de 5è i 6è ha elaborat un projecte d’una definició il·lustrada de termes concrets: Setmana Santa o alguns termes d’aquesta festivitat, Pasqua, Jesucrist, diumenge de Resurrecció i Nadal. Allò que ha realitzat l’alumnat ha sigut una definició de cadascun… Llegeix més»