Benvinguts a la nostra escola!

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolèscència de Badalona
Escola participant en el Consell del Infants de Badalona
Escola participant en la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona
     Escola Participant en el Pla de Desenvolupament Comunitari

Sessió de Formació Generació Plurilingüe

Avui hem rebut la primera sessió de treball i formació sobre el Projecte d’Innovació , Generació Plurilingüe (GEP).

Hem tingut l’oportunitat d’escoltar , entre altres ponències, dues de molt interessant. La primera relacionada amb “la Neurociència i l’Educació”, en la què  s’ha exposat la vessant científica de l’aprenentatge, com a element empíric que evidencia el desenvolupament i la flexibilitat del cervell en desenvolupar nous aprenentatges.

I la segona  ponència sobre les bondats i beneficis de l’ensenyament Multi o Plurilingüe, com a base de l’aprenentatge de continguts curriculars en llengua estrangera, el que anomenem CLIL, EMILE  o AICLE.

Informació General del Curs Escolar 2018 -2019

Informació General del Curs Escolar 2018-2019

A través de l’aplicació mòbil hem enviat l’enllaç a la publicació digital Informació General del Curs Escolar 2018-2019 on es pot trobar tot  allò referent al funcionament de l’Escola Planas i Casals per a aquest curs: calendari escolar, projectes d’escola, funcionament del Servei de Menjador, calendari de les reunions de principi de curs….

Confiem sigui d’utilitat-

Exchange Project

La professora d’anglès ens va demanar que publiquéssim aquest article en nom seu, i tot i el retard, ara ho fem.
EXCHANGE PROJECT
Sydney (Australia)
Boys & girls from 3rd course of Primary, echange letters in ENGLISH LANGUAGE.
A group of students from 3rd level of Primary, make an oral exposition in front of students from 4th level of Primary,  about Sydney (Australia). They told them around Sydney festivals, costumes, etc.
It’s a wonfderful English level !!
CONGRATULATIONS!! Good work!!
By Yolanda
English Teacher

Convocatòria d’AJUTS a Alumnes de Necessitat Educatives Especials

Des del dia 15 d’agost fins 27 de setembre podeu sol.licitar aquests ajuts.

La presentació de sol.licituds és telemàtica, és a dir a travès d’internet, però el document resultat l’heu de dur a l’escola abans del divendres 21 de setembre, per tal que el puguem llliurar a l’EAP (Equip d’Assessorament Psicopedagògic).

Llegiu-vos atentament la convocatòria, especialment els requisist i documentació acreditativa, ja que contempla alumnes de E.Infantil i Primària i també considera l’atenció a alumnes amb altes capacitats.

Trobareu tota l ainformació a :

Els Objectius del GEP: Generació Plurilingüe

Primera sessió de Formació al professorat sobre la Generació Plurilingüe

El dimarts 10 de juliol mestres de l’escola vam participar en una jornada de formació sobre el Programa Generació Plurilingüe (GEP). Concentrats a l’anella de Montjuïc, a l’INEF, vam començar a comprendre la finalitat del projecte i les tasques que haurem d’anar encarant

Aquesta és la Finalitat que ens motiva a participar en aquest programa de d’Innovació.

Tenim dret a la protecció i a la cura necessàries per al nostre benestar

Tenim dret a la protecció i a la cura necessàries per al nostre benestar.

Tenim dret a aprendre a respectar el medi ambient.

Tenim dret a estar protegits contra qualsevol forma d’abús i d’explotació.

Tenim dret a viure en una família responsable del… Llegeix més»

Acords del Consell Escolar

El Consell Escolar del Centre, reunit en sessió ordinària els dies 4 i 18 de juny, va acordar, entre altres debats:

1. Renovar la concessió del Servei de Menjador Escolar a l’empresa actual en les condicions proposades i que es poden conultar en la secció d’aquest mateix espai web.
  2. Participar en la subvenció  Municipal delProjecte de reutilitzaciói socialització de llibres i materials educatius, quan siggui convocada.
  3. Sol·licitar a la Direcció dels Serveis Terrritorials el Calendari i horari per al curs 2018-2019
  4. Aprovar el cost per a les famílies, dels materials escolars per al curs 2018-2019

El doblaje

La clase de los coches  y de los superhéroes de primero hemos trabajado el doblaje en castellano. En grupos hemos pensado y escrito el guión, hemos practicado y al final hemos gravado el corto. Aquí podéis ver el resultado. En general nos ha gustado… Llegeix més»