Menjador Escolar

El Menú del Petit realitza el cobrament mitjançant domiciliació bancària i a mes avançat pels fixes i amb tiquets que els podran adquirir al caixer automàtic de La Caixa  aquells alumnes que es quedin esporàdicament.

El preu d’aquest curs serà:

6,05 € (l’IVA inclòs) pels usuaris fixes i 6,65 € (l’IVA inclòs) pels usuaris esporàdics.

Els fixes que avisin per telèfon (Vanessa: 663960080) abans de les 10h la no assistència al servei,  es retornarà l’import íntegre d’aquell dia.

Inscripcions i baixes: en el moment de donar-se d’alta del menjador caldrà omplir una fitxa d’inscripció amb les dades de l’infant: telèfons de contacte, al·lèrgies…. En el moment que l’alumne deixi d’assistir al menjador caldrà que ho comuniqui a la coordinadora amb un mínim de dos dies. Aquesta li farà omplir un full de baixa del servei marcant el dia de finalització.

Els alumnes fixes d’aquest curs que acaba es consideraran fixes pel vinent, qualsevol variació ho comuniqueu a la coordinadora.

Durant l’estona del menjador es planifiquen una sèrie d’activitats en funció de l’edat i el nombre d’alumnes de cada grup.

En el següent enllaç trobareu més informació, inclosos els menús mensuals: El Menú del Petit

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà