Entrades i sortides de l’edifici escolar

L’alumnat entrarà i sortirà a l’edifici escolar a les hores corresponents. P3, P4 i P5  ho farà per la porta principal i pel pati  directament a la classe. Primària entrarà per la porta del gimnàs.  A les sortides, els infants  del cicle inicial seran entregats en mà a la zona del porxo i els de cicle mitjà i superior sortiran sols. Durant el primer trimestre els alumnes de tercer, per afavorir l’adaptació, es farà una vigilància més acurada a les hores de la sortida. A partir del segon trimestre ja ho faran com la resta del seu cicle.

Un cop hagin entrat els nens/es les portes es tancaran 10 minuts després de l’hora i aquells infants que arribin tard hauran d’entrar per la porta principal,  la conserge els acompanyarà a la seva classe.

Pel bon funcionament us preguem a tots puntualitat.

El primer dia d’escola s’obriran les portes a les hores de la sortida un quart d’hora abans,  per a què pugueu pujar a recollir els vostres fills/es a la classe i conèixer al vostre tutor/a.