Educació Viària

El dimecres els nens i nenes de primer vam rebre la visita d’un membre de la Policia Local de Santa Coloma de Cervelló. Durant el matí, vam estar realitzant diferents propostes d’educació viària. A través de diverses històries, vam recordar la importància de portar el cinturó de seguretat al cotxe i altres normes essencials com a vianants.

Més tard, vam ajudar a les tres bessones a prendre decisions importants relacionades amb l’educació viària. En sabem molt!

Per acabar el matí, vam poder veure el cotxe de la Policia des de ben a prop; escoltar la sirena i parlar pel megàfon. Ens van escoltar des de ben lluny!

Clica AQUÍ per veure més fotos.