SORTIDA DE 6è SOBRE EL PROJECTE D’ESCOLA 2015

El passat dilluns 12 de gener, els alumnes de 6è van realitzar una sortida de tot el dia, relacionada amb el projecte de l’ Arquitectura Modernista que estem treballant a cicle superior, aquest curs a l’escola.

Primer vam anar a visitar la Basílica de la Sagrada Família a Barcelona, de camí amb l’autocar, vam veure les Torres Mapfre, la Torre Agbar…
Al arribar, vam observar el temple des de l’exterior mentre esmorzàvem, després, a la recreació de les escoles de l’època, els guies ens van donar un llibre i un cinturó per treballar en petits grups al llarg de la visita (parts del temple, estudi de la planta de l’edifici, els material emprats i el seu tractament…).
Després vam entrar, ens vam quedar bocabadats amb l’alçada de les columnes, la llum d’aquell fantàstic bosc arquitectònic…i al llarg de la visita de l’interior i de les dues façanes principals, els guies ens van anar explicant els trets més importants, destacats i singulars d’aquest edifici emblemàtic.
Vam poder viure i els guies ens van recalcar, que cada dia visiten la Sagrada Família, centenars de persones de tot el món i que la construcció és gràcies als donatius i el pagament de l’entrada.
Per acabar, vam veure el museu amb les maquetes, les fotos i vam veure la cripta on està enterrat Antoni Gaudí des de unes finestretes.

Al acabar, vam posar rumb cap a Horta, vam dinar en un parc al costat del Velòdrom i finalment, vam visitar el Parc del Laberint, amb les seves 8 hectàries i el seu laberint central. Va ser molt divertit entrar i trobar la sortida del laberint!

Ens va fer un dia radiant i vam poder gaudir d’un dia molt especial!

Veure les fotos!

L'adreça electrònica no es publicarà