És nadal a l’escola!

Avui ha sigut un dia ple d’emocions intenses…

Hem picat el tió, que ens ha cagat esmorzar i regals per compartir a l’escola i han vingut quatre patges reials a recollir les nostres cartes.

Els patges reials han estat molt i molt especials. Ha volgut col·laborar amb nosaltres la Fundació IDEA, de manera que han vingut uns adolescents amb risc d’exclusió social. La Fundació IDEA ajuda les famílies a crear a casa seva un entorn afavoridor de desenvolupament integral per als seus infants i joves, i treballem per transmetre’ls l’experiència de ser especials i únics, perquè estimin i siguin estimats.

Ha estat  una experiència única molt enriquidora, moltes gràcies!

Voleu veure fotos?

Cliqueu-ne la següent!