JA ARRIBA EL PERSONATGE MISTERIÓS DE 5è i 6è

Ja arriba el personatge misteriós de 2n, 3r, 5è i 6è.   Durant aquesta propera setmana començarà el joc de les pistes per esbrinar quin és el personatge. Les pistes les trobàreu cada dia davant del jardinet de lectura del 2n pis, els alumnes de C.S.

Els alumnes de 2n i 3r les pistes les trobàreu davant de l’entrada de la biblioteca.Les pistes d’aquest personatge misteriós l’han fet els alumnes de SEP de 4t. Bona feina nois i noies.

Llegeix bé les pistes cada dia, pensa, no et precipitis. Recorda només s’admet una butlleta per alumne. Ah! i el nom del personatge ha d’estar ben escrit.

Endavant!!