Tots iguals, tots diferents

El passat mes de Desembre els alumnes de 6è van gaudir de l’activitat “Tots iguals, tots diferents” a l’escola.

L’objectiu d’aquest taller és fer reflexionar sobre la diversitat funcional i la vida diària del col.lectiu de persones amb discapacitat i conèixer de ben a prop la seva realitat.

L’activitat va tenir una part teòrica i una part pràctica on l’alumnat, al pati, van poder provar material ortoprotètic i ajudes tècniques (cadires de rodes i bastons de mobilitat) i així poder experimentar com és el dia a dia de les persones amb aquestes característiques i prendre consciència de les barreres que existeixen.

Tots vam aprendre molt i vam gaudir d’aquesta experiència.