Projecte Tàndem

A l’escola institut Pere Lliscart tenim clar que les noves tecnologies han de ser-hi present a les nostres aules. En aquest sentit, ens esforcem dia a dia per dissenyar nous entorns virtuals d’ensenyament i aprenentatge.

Per aquest motiu, i en col·laboració amb el centre municipal de creació multimèdia Torre Barrina, neix el “Projecte Tàndem”, un ambiciós projecte en el qual els alumnes de 6è de Primària han de crear, interpretar i enregistrar un petit curtmetratge que es presentarà al festival de Cinema “Cine Phone”. La peculiaritat està en que, a part que els actors i actrius són alumnes, tots els curtmetratges es graven amb un telèfon mòbil.

Certament és una activitat d’allò més engrescadora amb la qual l’alumnat gaudeix de valent!

Propera parada… Hollywood!