L’informatiu

Els i les alumnes d’Aula d’Acollida han fet un Informatiu on presentaven diverses noticies d’actualitat. Primer han triat una noticia de l’Infok i després d’escoltar-la un parell de vegades han fet un resum del més important tenint en compte les parts de la noticia que estan treballant a Català (què/qui/quan/com/on/per què). Un cop han fet el resum i se l’han llegit han fet un guió molt senzill que constava de una sèrie de punts amb les idees del resum ja que en una exposició oral no es pot llegir tota l’estona però si, donar un cop d’ull per si es quedaven en blanc i no recordaven el que s’havia d’explicar.
Amb aquesta activitat hem treballat la part oral de la llengua tant l’expressió com la comprensió i per a ser la primera vegada que ho han fet ha sortit força bé!