Keith Haring

Els alumnes de 5è han treballat l’autor Keith Haring.
Els hi vam proposar diferents reptes perquè en petit grup cooperessin i trobessin les respostes. Qui és aquest personatge? És viu? Com és la seva obra?
Varen trobar que era un pintor americà que va néixer l’any 1958 i va morir al 1990 a Nova York, per tant va morir jove.
La seva obra es basa en el “Grafit” i va començar a exposar els seus dibuixos al metro de Nova York. També va exposar arreu del món: Hèlsinki, Anvers, Alemanya, Amsterdam, París…
A la classe de plàstica, gràcies a la pissarra digital, vàrem observar moltes de les seves obres.
El que més els hi va cridar l’atenció és que eren figures individuals, sense cara, i sempre amb els mateixos colors: groc, rosa, vermell, verd, blau, taronja, lila.
Van emular els dibuixos, pintant-los amb ceres, retallant-los i finalment van fer un grafit al tercer replà de l’escala de l’escola que els hi va quedar molt maco.