PETIT SANT JORDI

Com cada any, l’AMPA organitza una festa per celebrar Sant Jordi amb un intercanvi de llibres. Enguany, amb una novetat: l’intercanvi s’amplia també per a llibres d’adults.

Podeu portar els llibres que vulgueu intercanviar, i que estiguin en bon estat, del 22 al 25 d’abril, i la comissió de Festes els recollirà a la consergeria a l’hora d’entrada dels nens i nenes al matí i a la sortida a la tarda. El dia 25 només es recolliran llibres al matí. A la tarda, quan els nens i nenes hagin sortit de l’escola, esteu tots convidats a quedar-vos al pati de l’escola per celebrar El Petit Sant Jordi amb:

– Intercanvi de llibres

– Sorteig lot de llibres infantils

– Actuació de la Coral de famílies i del grup de Guitarres

– Berenar. Podeu portar per compartir: coca, pastís, galetes…

Imatge    US HI ESPEREM!!!