Nova temporada de Música a la fresca

Diumenge 29 d’abril  tot l’alumnat de l’escola participarà en la celebració del dia internacional de la dansa. A causa de la pluja l’acte no es podrà fer al pati de l’escola com estava previst i s’ha traslladat al pavelló esportiu de l’EMT  a les 12 del migdia. (entrada pel carrer Joan Camps)

Els nens i nenes del Pereanton ballaran músiques del mestre granollerí Josep Maria Ruera, en commemoració dels 25 anys de la seva mort. Al llarg del matí podrem escoltar, entre d’altres, la seva obra Meditació i fragments de l’obra Empúries. L’espectacle comptarà també amb la participació de l‘Escola de Dansa Class.

Us hi esperem! L’entrada és lliure.
musicaalafresca2013
musicaalafresca2013_programa