L’ AMPA DEL PEREANTON PARTICIPA DEL “DIA INTERNACIONAL DE LA DONA”

Celebració Dia Internacional de les Dones

El passat diumenge dia 13 va tenir lloc l’acte d’entrega dels premis dels concursos amb motiu del 8 de març

Com cada any, el servei del Centre d’Informació i Recuros per a Dones de l’Ajuntament de Granollers organitza el 8 de març, Dia Internacional de les Dones. Aquest any l’acte central va comptar amb la col·laboració de la Taula d’Igualtat d’Oportunitats de Granollers i l’AMPA de l’Escola Pereanton. Un acte que va servir per lliurar els premis del VI Concurs de Cartells del Dia Internacional de les Dones i del VI Certamen Literari “De Dona a Dona”. En aquesta edició, s’hi han presentat, respectivament, 41 cartells -exposats, fins al 22 de març, a la planta baixa de l’edifici de l’Ajuntament de la plaça de la Porxada, 6- i 26 relats. Aquests concursos tenen com a objectiu d’una banda expressar gràficament el que simbolitza la celebració d’aquesta diada i de l’altra recollir les idees de la ciutadania entorn a la temàtica de les dones i a les qüestions d’actualitat que abordin i afectin particularment el gènere femení i la igualtat d’oportunitats.

El premi al millor cartell, dotat amb la quantitat de 450€, ha estat pel disseny presentat per Neus García Gorgojo, veïna de Granollers.

En relació al certamen litarari “De Dona a Dona”, les persones guanyadores han estat:

* 1r premi, dotat amb la quantitat de 450€, al relat titulat “DE PEDRES I DE PETONS” presentat amb el pseudònim “SEMPRONIANA” i que es correspon a Mar Montagud Pla, veïna de Granollers.
* 2n premi, dotat amb un lot de llibres i dues entrades al Teatre Auditori per assistir a un espectacle de la temporada 2011, a la narració anomenada “HISTÒRIES D’UN MINUT DE LECTURA I D’UN SEGLE DE COMPRENSIÓ” presentada amb el pseudònim “LOLA”, de Nuria Font Subirana, veïna de Cardedeu.
* 3r premi, dotat amb dues entrades al Teatre Auditori de Granollers per assistir a un espectacle de la temporada 2011, a l’obra que porta per títol “ETS DONA, PER AIXO ET DESITJO”, presentada amb el pseudònim “ATVERS”, d’Oriol Barnet Pizarro, veí de Granollers.