Enquesta sobre hàbits de mobilitat de la comunitat escolar. Com vaig a l’escola?

La comissió de mobilitat de l’AMPA promou una enquesta sobre els hàbits de mobilitat de les persones que formem la comunitat escolar, alumnes, mestres i famílies. Durant aquest mes de maig els alumnes realitzen a les hores de tutoria/assemblea una enquesta sobre mobilitat per accedir a l’escola. Amb aquesta iniciativa es pretén obtenir una imatge general dels hàbits de mobilitat de la comunitat escolar per plantejar estratègies de millora de cara al futur. A més de l’enquesta a l’alumnat, també s’enquesta al professorat i a les famílies.

Si cliqueu aquest enllaç podreu accedir al formulari sobre els hàbits de mobilitat. Ens fa falta la vostra opinió!

qüestionari per a les famílies

Està previst que durant el mes de juny es publiqui un breu informe amb els resultats.