Eleccions al Consell Escolar

El Departament d’Ensenyament ha convocat el procés electoral per a l’elecció dels membres del Consell Escolar dels centres educatius públics. El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa i els pares i mares hi tenim 6 representants, que es renoven parcialment cada dos anys. Enguany hem d’escollir tres representants.

És molt important la participació dels pares i mares, tant a l’hora de les votacions com a l’hora de presentar-nos com a candidats. Abans de 17 de desembre cal presentar les diferents candidatures. Poden ser candidats tots els pares, mares i tutors legals del l’alumnat del centre. Per presentar la candidatura només cal formalitzar un imprès que us donaran a direcció.

La votació tindrà lloc el proper 18 de gener de 8:30 a 17h. Per tal de poder votar cal que porteu el DNI o passaport. No es pot votar per delegació ni per correu.

Podeu consultar el calendari general de les eleccions seguint el següent enllaç.

Calendari Consell Escolar de Centres