CANTADA DE NADALES

DISSABTE 21 DE DESEMBRE 17:30h CANTADA DE NADALES.

Fa 11 anys que les AMPES de les escoles de Granollers convocades per l’Ajuntament sortim a cantar pels carrers de la ciutat. Cada edició ha estat més participada que l’anterior, l’any passat vam assolir el rècord amb 900 cantaires. L’Escola Pereanton participem de forma molt activa en aquesta cantada fent lluir any rere any el projecte musical de la nostra escola. En les darreres edicions hem afegit el grup de mares i pares guitarristes, la Coral de Famílies i els alumnes de cursos superiors de Big Band. Cada AMPA té un recorregut marcat, es canta en tres espais de la ciutat i a la plaça de l’Església, on fem un cant comú dirigit pel director de la Polifònica de Granollers i pare d’una alumna de la nostra escola, l’Agustí Vidal. Des de l’edició 2012 es va decidir donar un caire solidari a la cantada, en col·laboració també amb els actes de La Marató de TV3.

Un cop finalitzat el recorregut es pot anar a prendre el tradicional got de brou de Nadal que ens preparen l’AAVV del Centre. Aquest any hi ha novetats en aquesta activitat. Ja no es realitzarà a l’escola Pereanton, sinó que es donarà a la Plaça de l’església a la part dreta de l’edifici del GRA. S’ha acordat que enguany no es donaran gots de plàstic, sinó que tothom que en vulgui prendre haurà de portar-se el got de casa.

Per tal de preparar bé la cantada de Nadales pels carrers farem un parell d’assajos.

ASSAJOS: dijous 19 de desembre a les 16:30 h i dissabte 21 a les 16 h.

Image   ANIMEU-VOS!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *