Activitats de l’alumnat de 6è per recollir fons per les colònies del camp d’aprenentatge

El divendres 1 de març a la tarda l’alumnat i les famílies de 6è faran una nova paradeta de joguines de 2a mà. Hi haurà joguines per a tots els que hi vulgueu col·laborar i també es farà venda de coques i xocolata per berenar i es farà una parada de maquillatge i pentinats. Tot el que es reculli es destinarà al fons de les colònies del camp d’aprenentatge que faran a la primavera. Recordeu que si teniu joguines que vulgueu donar per la paradeta seran benvingudes!