Festa de Benvinguda!

Hola, famílies!

Aquest curs torna la FESTA DE BENVINGUDA als nous alumnes de P3! Com ja sabeu, cada any per aquestes dades es feia aquesta festa per donar la benvinguda a totes les famílies noves a l’escola, però els dos darrers anys no es va poder a causa de la pandèmia.

Però…aquest any la farem ben grossa! Donem la benvinguda a l’alumnat de P3 i als de P4 i P5 també perquè no van tenir festa i també se la mereixen! I també a la resta de noves famílies de l’escola.

Així que apunteu-vos aquesta dada al calendari, 7 d’octubre a les 17 h, ens ho passarem PIPA! Hi haurà taller de circ i de bombolles al pati de l’escola i berenar per als nens i nenes. Penseu a dur gots reutilitzables i moltes ganes de passar-ho bé!

Festes AMPA

Hola Families!

us adjuntem el calendari de festes que organitza l’AMPA aquest curs.

Us esperem a tots i totes! 🙂

FESTA DE GERMANOR DE FINAL DE CURS

Aneu reservant també les vostres agendes per al sopar de final de curs que és previst fer al pati de l’escola el 17 de juny.
Com molts ja sabeu es tracta d’un “sopar de traje” on tothom porta un plat per a compartir i un punt de final festiu i de germanor al curs escolar.

En els propers AMPA Informa us donarem més detalls d’aquesta activitat.

TORNEN LES VACANCES EN FAMÍLIA!

Ens encanta comunicar que ja tenim dates confirmades per les colònies en família!

El cap de setmana del 4 i 5 de juny tornem a la casa de colònies “El Xalió” situada just a l’entrada de la zona volcànica de La Garrotxa.

Podeu fer les inscripcions per a les colònies en aquest enllaç abans del 30 d’abril però no us despisteu que les places són limitades! Per tal que la inscripció sigui efectiva, caldrà haver realitzat el pagament.

Els preus inclouen: dormir la nit de dissabte, el dinar i el sopar de dissabte i l’esmorzar i dinar de diumenge:
● Adults: 60 €
● Infantil (6 a 15 anys): 44 €
● De 2 a 6 anys: 34 €
● Nadons (fins a 2 anys): 0 €

BOTIFARRADA DE PRIMAVERA SOLIDÀRIA

El proper diumenge 3 d’abril reprenem les
activitats amb una botifarrada solidària al pati de
l’escola. A més, serà un àpat solidari ja que els
beneficis de la venda de tiquets es destinaran a
l’ONG Save The Children que està treballant
activament a Ucraïna.
La botifarrada serà un moment de trobada de
famílies de l’escola. Ens reunirem al pati a partir
de les 12 h (accedint per la porta del carrer Comtes de Bell-Lloc).
La venda de tiquets es farà el dimecres 23 i divendres 25 de març a la tarda al pati de
l’escola, a l’hora de recollida dels infants, i el preu és de 10 euros per als adults i 5 per
als infants. El tiquet inclou aperitiu, pa amb tomàquet, botifarra (a escollir entre porc,
pollastre o vegetal), beguda i patates al caliu per als infants.
A més, podeu dur amanides i altres menjars per a compartir!
I si no podeu venir, però voleu fer una aportació per ajudar al poble d’Ucraïna, podeu
fer-ho els dies de la venda de tiquets.

REACTIVEM LA COMISSIÓ D’ACTES I FESTES! Sembla que comencem a deixar enrere

Sembla que comencem a deixar enrere la situació excepcional
que hem viscut a causa de la Covid-19 i tenim moltes ganes
d’anar reprenent mica en mica les activitats i recuperant espais de
trobada!
Volem donar la benvinguda a les famílies que s’han incorpora
aquest dos últims cursos recuperant activitats com els àpats
al pati de l’escola i les colònies en família!
Per poder dur a terme aquestes activitats estem reactivant la
Comissió d’Actes i Festes. Tothom que tingui temps i ganes de
donar un cop de mà, es pot posar en contacte amb l’AMPA.

CONCERT A LA FRESCA

Finalment, el concert a la fresca “Cors en moviment” que faran els alumnes de primària amb el cor infantil VEUS es farà el diumenge 25 d’abril:

A les 11h el tram de Mitjans (1r, 2n, 3r)
A les 12.15h tram de Grans (4t, 5è, 6è)

Recordeu que hi podran assistir 2 adults per infant i que l’entrada serà per la porta principal i la sortida serà per la porta del pati.

Per poder fer possible aquest concert, necessitarem persones voluntàries per posar i treure cadires. Si us plau, les persones que puguin ajudar que ho comuniquin a la delegada del seu curs. Gràcies!

ES BUSQUEN IDEES PEL PETIT SANT JORDI

Com la majoria de vosaltres ja sabeu, l’AFA de l’escola organitza cada any l’activitat “El Petit Sant Jordi” en dates properes al 23 d’abril. Aquest any, atesa la situació epidemiològica i les mesures vigents, és difícil organitzar un acte com en anteriors ocasions però ens agradaria fer alguna activitat.

Si teniu alguna idea o proposta, ganes de fer alguna activitat… f eu-nos ho saber a través de les delegades de classe.
Entre totes intentem tornar a celebrar Sant Jordi!

EL PROJECTE BICI-BUS

L’associació Granollers Pedala ha presentat aquesta setmana a les AMPAS i AFAS de Granollers la proposta d’iniciar durant el tercer trimestre alguns dels desplaçaments que fem a l’escola en bici, concretament en “Bici-Bus”.
Busquem persones voluntàries per estudiar i tirar endavant aquest projecte a l’escola. T’hi apuntes?

Posa’t en contacte amb l’AFA o amb la teva delegada de curs.