PARTIT DE FUTBOL MESTRES vs SISÈ

Som la Martina, l’Olga, l’Ïu, la Romi i en Juanito del taller Pel Forat del Pany i us explicarem les opinions dels alumnes i mestres sobre el partit de futbol mestres contra alumnes de 6è.

El dia 20 de desembre del 2018 a l’escola Pedralta va tenir lloc el famós partit mestres contra alumnes de sisè. Van guanyar els mestres i, segons els de 6è i alguns àrbitres i espectadors, van fer trampes. En aquest partit van estar expulsats els mestres: David, Jordi i Cristina S. Segons la majoria d’aquests docents no van trobar justa l’expulsió.

Els àrbitres van creure que els jugadors no jugaven gaire net i que els mestres no feien gaire cas.

Els alumnes no trobaven just com es va jugar el partit consideraven que faltava l’expulsió d’en Dani. Els espectadors no estaven segurs que el partit fos just. També hi havia opinions que creien que els de sisè havien fet trampes i d’altres que no.