NOVETATS DEL SEGON TRIMESTRE

Des del taller del forat del pany us informem de les novetats del segon trimestre de l’escola Pedralta.

• La Marta Duran s’ha agafat la baixa perquè està embarassada.
  • A 3r ha començat una professora nova que es diu Marina que substitueix a la Glòria.
  • A 2n ha començat una professora nova que es diu Alba, ajuda a la Cristina perquè es mare de fa poc.
  • A l’Equip Directiu, l’Ampa els va donar diners, i van pensar de gastar-los en fer un nou espai pels alumnes d’infantil, els mitjans, per la biblioteca i per els mestres. Faran diverses activitats com els tallers de Inter cicle, tallers d’ambients d’infantil i els mestres per fer festes o reunions.
  • L’Anna Guiset ha agafat la baixa perquè està embarassada d’un nen que es dirà Aday.
  • La nova TEI que substitueix a la Marta Duran es diu Fina.
  • Els alumnes d’infantil faran un hort.

TXELL BAS, PAU FENOY, ELNA MIRALLES, ORIOL MOLINES, LAIA MULÀ, VICTOR SANCHEZ.