INTENTEM SER ESCOLA VERDA

Som els alumnes de 4t, 5è i 6è del taller “ Pel forat del pany ” i us volem explicar una activitat que hem començat a fer per  a ser una escola verda.

Durant aquesta setmana, hem començat a esmorzar a les classes, per això  hem  canviat l’horari del pati: 11:40 h a 12:10h.  D’aquesta manera, podem evitar que no hi hagi tanta brutícia al pati. Reciclar correctament, reduir plàstics ja que portem tapers. A més, a les classes es fa un estudi del que portem per esmorzar.

Li hem fet una entrevista al conserge de l’escola per veure si havia notat algun canvi en el pati. Ens va dir que havia millorat la brutícia del pati, tot i que encara hi havien papers a terra i alguns entrepans a les escombraries però no tants com abans. Està molt content perquè abans tardava 45 minuts aproximadament en recollir, i ara tarda uns 20 a 25 minuts.

Lena. J, Mireia. F, Aina. P, Júlia. M