CIÈNCIA DIVERTIDA

Els nens i nenes de primària de l’escola, el dia 13 de febrer, vam anar a l’espai Ridaura a veure l’espectacle d’experiments d’aigua i foc que feia en Dani Jiménez. Us parlarem una mica d’ell. En Dani Jiménez és un divulgador científic que sempre està experimentant i descobrint molts experiments divertits. Amb el seu amic, l’esquelet, ens ensenya aquests experiments per la televisió dins el programa Dinàmiks, del canal super3.

Durant l’espectacle al Ridaura ens vam convertir en gotes d’aigua i vam entendre molt millor el cicle de l’aigua. Ens va ensenyar com fer un núvol, globus que treien foc, l’espuma pujava en lloc de baixar, també va fer un instrument de foc… Va ser molt divertit i espectacular.

Us recomanem que algun dia l’aneu a veure. Us agradarà molt.

Carla, Irene, Rylan i Eric