ENTREVISTA A LA NOVA MESTRA DE 6è

Aquest nou curs han vingut 5 mestres nous. Una d’elles és la Lourdes Torres, la mestra de 6èC.
Des del taller del Forat del Pany, hem anat a entrevistar-la per conèixer-la una mica més.
Ella estava fent el seu taller quan nosaltres vam anar a fer-li aquesta petita entrevista.
Ens va dir que ha estat a 5 escoles i l’última era EL SOLELL DE LA PALMA, on ella havia fet cicle inicial. La Lourdes ens ha explicat que li agrada molt el nostre horari i també la classe que li ha tocat. Ha arribat en aquesta escola perquè li agrada molt l’Empordà i el que més li agrada de la nostra escola és l’ambient: els alumnes, els mestres, etc…
A part de ser tutora, és la que fa matemàtiques a tot 6è.
La Lourdes fa el taller de geometria perquè creu que els alumnes necessiten treballar més aquest bloc de les matemàtiques.
El seu aniversari és el 30 ď octubre, dia de la castanyada a ľ escola.
Aquí us deixem l’entrevista i una fotografia ď una de les nostres noves mestres, la Lourdes.

Aina Pereita, Biel Ferrer, Carla Mulà , Nora Vitali , Paula Vidal i Riham Aboulkacem