CORFBOL

El dia 27 de setembre els alumnes de 5è i 6è van anar a jugar un torneig de corfbol a Castell d’Aro. Aquest torneig és una tradició, la primera edició va fer-se al 2015. Fa cinc anys que es realitza.

El torneig l’organitza el Consell Esportiu de la Vall d’Aro per promocionar aquest esport col·lectiu.

Els alumnes de l’institut Ridaura van ajudar en l’organització, eren els àrbitres.

Les escoles participants van ser: Fanals d’Aro, Els Estanys, Vall d’Aro,  Escola Pedralta, Escola  Carrilet i l’Escola Montserrat. Totes van competir en equips de sis jugadors. Els equips eren mixtes i els vam fer a les respectives escoles.

En acabar, ens van donar una copa de participació per escola i un paquet de cromos per a cada alumne.

A tots els participants els va agradar i s’ho van passar genial.

Ivet Martos, Laia Sierra ,Oto Martinez ,Judit Calpe i Enzo Allende