ADAPTACIÓ A P3 I A 1r

Avui hem anat a 1r i a P3 a fer unes preguntes sobre l’adaptació dels nens i nenes els seus primers dies a l’escola. Els alumnes de P3 s’han adaptat bastant bé. La majoria no han plorat, a alguns se’ls han escapat algunes llàgrimes al principi. Han sigut molt valents i molt valentes!

Als de 1r els ha agradat molt el nou curs i el seu nou pati, però troben tots a faltar infantil i, alguns, les seves mestres. L’assignatura que realitzaven mentre els vam anar a fer unes preguntes era educació física i ens va semblar que els agradava molt i que s’ho passaven molt bé.

A tots els alumnes, des del taller “pel forat del pany”, els desitgem que tinguin un molt bon curs i que ja veuran que tot anirà bé.

Alba, Buba, Etienne, Pol i Xènia