Jocs Florals 2019

Com cada curs, el dia 23 d’abril es realitza l’entrega de premis dels Jocs Florals de l’escola al Casal de Vacarisses. Enguany, l’acte s’ha desenvolupat en dues franges horàries. A primera hora del matí, a les 9.30h, els alumnes de 1r, 2n i 3r han conegut als guanyadors. En acabar, el grup de flautes i coraleta ha amenitzat la mitja part amb la seva actuació. Finalment, a les 11:00h, els alumnes de 4t, 5è i 6è han aguantat els nervis fins a l’últim moment en que han conegut el veredicte. Enhorabona a totes les persones guanyadores i a totes les que han participat per la seva gran creativitat i esforç en l’elaboració dels escrits i moltes gràcies a totes les entitats que fan possible la jornada d’avui.

Aquí us deixem el recull de fotografies.