Insigna SELFIE de l’Escola Pau Casals

embed_badge

L’eina SELFIE té per objectiu fomentar la reflexió en l’ús de de les tecnologies digitals per a la docència i l’aprenentatge i ha estat desenvolupat per la Comissió Europea amb un equip internacional d’experts.
Durant el curs 2018-2019, l’alumnat, el professorat i l’Equip Directiu de l’Escola Pau Casals de Vacarisses, a través del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, van participar al projecte SELFIE aportant informació sobre l’ús de les tecnologies digitals per millorar les pràctiques docents i d’aprenentatge. L’escola ha rebut una insignia per la seva participació al projecte.