Formació digital famílies

L’educació dels infants durant el confinament ha estat de vegades complicat a causa de la distància i l’ús de dispositius i eines digitals. Des de l’escola, volem saber quines necessitats teniu, com a família,  en relació a l’ús de les tecnologies. La Comissió TAC ha elaborat un qüestionari per conèixer les necessitats de formació de les famílies relacionades amb temes de l’àmbit digital.
A partir de les vostres aportacions, intentarem fer un acompanyament a famílies i alumnat en l’ús de les eines digitals, a partir d’una resposta ajustada a les vostres necessitats.
Per omplir el qüestionari ho haureu de fer abans del proper 9 de desembre de 2020.

Accés al formulari formació famílies