L’escola rebrà 10 grups d’estudiants de la UAB per fer sessions de Psicomotricitat

Estem molt contents i contentes perquè tornarem a acollir grups d’estudiants per preparar sessions de Psicomotricitat ja que sempre han mostrat molta qualitat i creant uns muntatges molt engrescadors. A més, són les mateixes estudiats les que trien l’escola on fer les seves pràctiques.

Aquestes sessions són cotutoritzades per la professora de Universitat i el Paco, com a psicomotricista vinculat a la UAB.

A partir de la segona setmana de novembre l’escola rebrà 10 grups de 5 d’estudiants que estan cursant el Grau d’Educació Infantil a la Universitat Autònoma de Barcelona per realitzar aquestes sessions de Psicomotricitat.

Cada grup farà una única sessió. A continuació detallarem els dies i els grups:

• 12 de novembre a P4 A de 9:30 a 11:00. Estudiants UAB: Irina Audenis, Guillem Mallada, Gisela Monrabà, Laura Salerno i Simón Sánchez.
  • 15 de novembre a 1r A de 11:00 a 12:30. Estudiants UAB: Caterina Serra, Angels Sala, Paula Garcia i Mariona Izquierdo.
  • 15 de novembre a P3 B de 15 a 16:30. Estudiants UAB: Andrea Duran, Iris Escusol, Iris Corral, Belen Llorens i Estela Alonso.
  • 26 de novembre a P4 B de 11:30 a 12:30. Estudiants UAB: Laia Subirats, Gemma Costa, Clara Pedemonte, i Olga Bigordà.
  • 27 de novembre a P5 A de 9:30 a 11:00. Estudiants UAB: Florencia Varela, Ester Martínez, Marina Fenoy i Mar Domenech.
  • 2 de desembre a P4 B de 11:30 a 12:30. Estudiants UAB: Marina Balart, Judith Gómez, Sara López, Eva Martín i Mercedes Moreno.
  • 4 de desembre a P5 A de 9:30 a 11:00. Estudiants UAB: Marta Cruz, Jessica Cuenca, Laura Garcia, Raquel Gómez i Anna Linares.
  • 5 de desembre a P5 B de 9:30 a 11:00. Estudiants UAB: Judith Gallego, Mireia Fernández, Marta Mir, Noemí Fornieles i Sandra Jiménez.
  • 10 de desembre a P4 A de 9:30 a 11:00. Estudiants UAB: Nerea Soler, Júlia Ribas, Sandra Laborda, Marta López i Núria Garcia.
  • 12 de desembre a P5 B de 9:30 a 11:00. Estudiants UAB: Carla Garrote, Natalia Sagra, Blanca Zurera, Alexia Figueras i Elsa Moliné.