PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

La preinscripció escolar per l’educació infantil, primària i ESO del 13 al 22 de maig

Més informació aquí

consulta de l’oferta de la preinscripció

INFORME BAREM PROVISIONAL

Calendari  us deixem les que no heu d’oblidar ara:

• Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020
  1. Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en tots els casos, una còpia de la documentació escanejada o fotografiada següent:
    • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
      De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.
  2. Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.

b7008444@xtec.cat

INSTITUTS DE FIGUERES (pels nostres alumnes de 6è)

1. Edison Pascual Acevedo

Hola muy Buenos días yo quiero para mi hijo pedir el Ramón Montaner o cendrasso ya que para mi son los mejore instituto

1. Coordinació TAC Autor de l'article

Si no han dit el contrari des del Departament de suposo que si per la preinscripció no demaneu cap altra escola és que continueu al nostra centre, aquest any amb les circumstàncies tot és diferent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *