BEQUES MENJADOR

BEQUES MENJADOR CURS 2021-2022

El termini per sol·licitar les beques de menjador per al curs 2021-2022 s’inicia el 14 d’abril i finalitzarà el 28 de maig de 2021.

S’ha d’entrar a la pàgina web del Consell Comarcal de l’Alt Empordà: https://www.altemporda.org/portal/cultura-i-ensenyament/ensenyament/menjador-escolar, i fer-la per internet,  o bé Presencialment, al Consell Comarcal de l’Alt Empordà, sol·licitant cita prèvia al registre/ensenyament. La cita prèvia s’haurà de demanar a través de la pàgina web del Consell Comarcal o bé trucant al 972503088. S’haurà d’omplir la sol·licitud  i que hi aporteu la documentació necessària.

A l’escola es podrà col·laborar amb les famílies, donant la sol·licitud (emplenar-la i adjuntar la documentació) i si la presenteu a l’Escola, l’últim dia de presentació de beques serà el 25 de maig.

Per recollir i entregar sol·licituds a l’Escola: dimarts i dijous de 9:00h a 10:00h matí, per la porta del menjador (Helena).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *