Trobada de Flabiolaires Escolars

El divendres 15 de maig es farà al Parc Bosc una trobada de flabiolarires escolars. L’objectiu d’aquesta trobada és reunir tots aquells nens i nenes que toquen el flabiol i el tamborí a l’escola per tal de compartir l’experiència i gaudir-ne conjuntament.

Els Mestres de música coordinen cada any (des del 2010) aquesta trobada on els alumnes participants de cada escola realitzen una mostra de dansa i entremesos creats i confeccionats pels propis alumnes amb música en directe executada per ells mateixos amb flabiol i tamborí. Aquestes danses i entremesos es presenten i ballen davant de les altres escoles participants i de tot el públic que hi vulgui ser present.

La trobada s’acaba amb una peça, tocada i/o ballada per tots els nens i nenes de les escoles que hi han participat.