Molt bon resultat al “XIII Certamen de lectura en veu alta” i al “IV Concurs de creació d’endevinalles”

certamen lecturaUna representant de Cicle Superior i un de Cicle Mitjà de la nostra escola han participat en el XIII Certament Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Aquest concurs, organitzat pel Departament d’Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana, funciona per fases: quarts de final (amb alumnes de l’Alt Empordà), semifinals (alumnes de totes les comarques gironines) i la final d’àmbit nacional. La primera d’aquestes fases es va celebrar el dimecres 5 d’abril, i la Maria Rodeja (alumna de 5è) va ser seleccionada com a una de les millors de la seva categoria.

La Maria s’ha guanyat d’aquesta manera el dret a participar el 28 d’abril a la semifinal de Salt, on es decidiran els participants a la gran final del 30 de maig a Barcelona. Ara li toca gaudir de l’experiència!

IMG-20170407-WA0003

Podeu trobar més informació sobre el concurs aquí i aquí podeu llegir una notícia del setmanari Empordà sobre l’alta participació.

D’altra banda, les classes de 1r, 2n i 4t de la nostra escola van concurs creació endevinalles 2017participar en el IV Concurs de Creació d’Endevinalles, un concurs que es fa per escollir les endevinalles que sortiran al calendari Zata de l’any següent. Moltes de les endevinalles enviades van passar el primer tall (les podeu trobar aquí), i ara hem sabut que unes quantes han estat escollides com a finalistes i fins i tot una ha guanyat! Aquí podeu llegir les endevinalles finalistes (que sortiran al calendari del 2018) i la guanyadora, creada per la Samantha Bigirano, en Sulayman Boudhan i en Dídac Puntunet de 2n.