Sortida al Caprabo – Alumnes de 5è

El dijous dia 10 de gener els alumnes de 5è vam anar al Caprabo a fer una compra saludable.

Allà ens van explicar tot el què cal tenir en compte per seguir uns bons hàbits saludables i, en equips, vam elaborar un menú per un dia. Un cop fet el menú equilibrat i variat, tenint en compte tots els nutrients que ens aporten els aliments i les racions diàries que cal menjar de cada grup d’aliments de la piràmide, vam dirigir-nos a l’interior del supermercat i vam fer la compra dels aliments del nostre menú. Ens havíem d’ajustar al pressupost que teníem i havíem de tenir molta cura dels aliments que compràvem. Finalment vam passar per caixa per pagar de forma simbòlica i vam haver de col·locar els aliments de la compra en el lloc corresponent de la piràmide alimentària.

Ens ho vam passar molt bé i així vam acabar de complementar tot el treball sobre salut i nutrició que ja havíem treballat a classe.