Portes obertes

El divendres 3 de març fem jornada de portes obertes a l’escola per a les famílies que han de fer la preinscripció pel proper curs. Us ensenyarem els espais del centre i explicarem el nostre Projecte Educatiu. Les visites es faran a les 17h i a les 18h, entrant per la biblioteca de l’escola, a la Plaça de l’Escorxador.

El divendres següent, el dia 10 de març, tornem a fer portes obertes a les 17h, però aquest cop dirigides a les famílies que ja tenen mainada escolaritzada a l’escola.

Recordeu que també podeu fer una visita virtual remenant la pàgina web per conèixer el nostre centre o mirant aquests dos vídeos: un sobre els espais de l’escola i l’altre sobre el nostre dia a dia. També us animem a seguir-nos a les xarxes socials per no perdre-us res del què fem.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte.