Informacions de final de curs

Benvolgudes famílies,
Com ja us vam informar en un darrer comunicat sobre el funcionament de l’avaluació del Tercer Trimestre corresponent al període de confinament degut a la pandemia provocada per la COVID-19, s’han lliurat els informes del Tercer Trimestre i Finals per via telemàtica. L’entrega dels informes en format paper queda ajornada fins nou avís.
Us recordem:
– Excepcionalment aquest curs la confirmació de plaça s’ha fet d’ofici (automàtica) exceptuant les famílies que hagin comunicat expressament la no continuïtat al Centre.
– Retorn de llibres i material. Els llibres i material que els vostres fills puguin tenir tant a casa com a l’escola quedaran pendents de retorn en espera de noves instruccions per part del Departament exceptuant els alumnes de sisè que ja no tornaran a l’escola.
– El llistat de llibres i material i el rebut per aportacions de material i llibres de reutilització i llicència digital de Snappet per Cicle mitjà i Superior de l’escola quedarà igualment pendent d’aquestes instruccions del Departament que es preveuen surtin en breu.
Us anirem informant.

La Direcció