El bullying a Educació Física

Al llarg de tres sessions l’alumnat de primària ha treballat diferents aspectes del bullying a través del joc i de les activitats de l’àrea d’educació física.

Els i les alumnes de Cicle Mitjà van treballar els conceptes de resiliència, capacitat de superació, l’empatia, posar-se al lloc de l’altre, la cooperació, treball en grup, i la discriminació (per gènere, roba…).

Els de Cicle Superior van treballar la relació grupal i l’empatia. En aquests cursos es va donar importància a les figures que hi ha dins una situació de bullying: agressors, còmplices i defensors. L’alumnat de sisè com activitat de cloenda es van inventar per grups dues estrofes per arribar a crear una rap conjunt de tota la classe.