Els alumnes del grup d’enriquiment entrevisten Teresa Juvé, vídua de Josep Pallach

Els alumnes de Cicle Superior que formen part del grup d’enriquiment que s’ha iniciat aquest curs escolar estan elaborant un petit treball de recerca sobre Josep Pallach coincidint amb el centenari del seu naixement. Han visitat l’arxiu Comarcal de l’Alt Empordà, la biblioteca de la Universitat de Girona i la Fundació Josep Pallach de Palafrugell. Un fet important és que el dia de la seva visita a la Fundació van tenir l’ocasió de poder entrevistar Teresa Juvé (vídua de Josep Pallach) la vigilia del seu 99è aniversari.