L’energia de la Festa Major de l’Orlandai

Moltes famílies de l’Orlandai vam participar a la cercavila de la Festa Major de dissabte a la tarda.

Tothom que hi èrem vam emocionar-nos veinet les cares d’alegria i energia que s’hi destil·lava.

Els Partorets, amb la Mar que els aconduïa, i els músics de Can Ponsic que els feien saltar i ballar:

La Caterina i en Quimet ben elegants, portats per una bona colla de pares, situats molt a la vora d’una molt nutrida participació de bastoneres i bastoners que no van parar de saltar i picar el ball de La boja  i La pavana.

L’Alicorpí que sempre va estar a prop dels Pastorets i que va improvisar moviments mentre escoltava la música que li regalaven.

Moltes gràcies a tothom per fer possible tantes emocions i tanta energia que ens uneix i ens dignifica com a Escola que estima les tradicions i la Festa!

Ens veiem divendres a la Festa Major de l’Orlandai!